Destination

Među više od 400 izlagača, turističkih agencija, organizacija i hotela  iz preko 27 zemalja svoj zapažen nastup na 46. Međunarodnom Sajmu turizma, koji je održan u  Beogradu od 20. do 23. februara, tradicionalno i ove godine zabeležila je Turistička organizacije Požega, koja je najvažnije turističke potencijale požeškog kraja predstavila u okviru štanda Turističke regije Zapadne Srbije, zajedno sa 14 turističkih organizacija koje pripadaju ovoj regiji.

Pored već proveranih lokaliteta i turističkih proizvoda, na 46. Sajmu Požega se  predstavila i sa određenim novinama.

Turistička organizacija regije Zapadne Srbije, kojoj pripada i požeška turistička organizacija, deluje sa ciljem da se objedine turistički potencijali ovog kraja i turistička regija ovog dela Srbije predstavi kao jedinstven turistički proiizvod, koji bi zahvaljujući svom georafskom položaju i prirodnim lepotama bio interesantan potencijalnim turistima. Od prošle godine u sastavu ove organizacije nalaze se i turističke organizacije Zvornik i Ljubovija.

Pored samog predstavljanja požeške opštine kao značajanog turističkog lokaliteta, Sajam turizma bio je odlična prilika i za jačanje poslovne saradnje i otvaranje novih mogućnosti za požešku opštinu, kao i unapređenje postojeće ponude.

Tokom četiri sajamska dana sa preko 32 000 posetilaca, Beograd, srpska prestonica, bio je glavni turistički centar i polazna tačka za nezaboravna putovanja, od najudaljenijih delova planete, do domaćih turističkih centara i gradova sa raznovrsnom ponudom za putnike. Na Sajmu se predstavilo više od 400 izlagača iz zemlje i inostranstva, koji su baš na ovom prestižnom događaju predstavili sveobuhvatnu godišnju ponudu turističkih aranžmana i lansirali najnovije trendove u domaćem i svetskom turizmu. Zemlja partner ove godine bila je Italija, turistička velesila koja se po broju gostiju uvek nalazi na jednom od prvih pet mesta u svetu.