Turistički potencijali Srbije predstavljeni su i na 5. Međunarodnom sajmu turizma „Banja Luka 2025“, koji je otvoren 28. februara i trajao sve do nedelje, 2. marta,. Prema saopštenju TOS, na Sajmu je učestvovalo oko 250 izlagača iz zemalja u regiona, pa su tako pored Srbije svoje potencijale predstavile i Crna Gora, Slovenija, Hrvatske, Bosne I Hercegovine, Grčke, Turske i drugih zemalja. U tri sajamska dana, manifestacija je zabeležila odličnu posećenost turista.
Zajedno sa Turističkom organizacijom Srbije, koja je akcenat ove godine stavila na banje, kratke odmore u gradovima, kulturnom, vinskom turizmu i odmoru na Dunavu, na ovogodišnjem sajmu predstavlja se i Turistička organizacija Vojvodine i 13 lokalnih turističkih organizacija: Novog Sada, Sokobanje, Raške, Zaječara, Čačka, Pirota, regije Zapadna Srbija, Požarevca, Valjeva, Niša, Novog Pazara i Beograda, kao i pojedini hoteli.
U okviru TO Regija Zapadna Srbija, svoje potencijalne zajedno sa još trinaest lokalnih samouprava okruga predstavila je i TO Požege, koja je uz stalnu ponudu požeškog kraja, nakon premijere u Beogradu na nedavno održanom Sajmu tiruima, posetiocima sajma u Banja Luci predstavila i nove brošure o Milošu Obrenoviću, kao i novi katalog smeštaja u kome se nalaze sva kategorisana turistička domaćinstva.
Kako je istaknuto u saopštenju TOS, tržište Bosne i Hercegovine veoma je značajno za Srbiju, jer su turisti iz BiH, prema zvaničnim podacima, na četvrtom mestu po broju ostvarenih noćenja. U toku 2024. godine bilo je 167.983 turista iz Bosne i Hercegovine, što je za šest odsto više nego 2023, a ostvareno je 375.306 noćenja, odnosno sedam odsto više. Turisti iz BiH najviše su boravili u Beogradu, na Zlatiboru, u Novom Sadu, Novom Pazaru, Irigu, Subotici, Loznici, Vrnjačkoj Banji, Kragujevcu i Nišu.
